Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

Junta Directiva

El CLUB BALONCESTO MiR, está regido por una Junta Directiva, este es el órgano de gobierno, gestión, administración y representación de la entidad que tiene la función de promover, dirigir y ejecutar las actividades deportivas y otras previstas estatutariamente, como también, gestionar el funcionamiento de la entidad según los acuerdos de la Asamblea general.

La Junta directiva puede proponer la incorporación de nuevas modalidades o disciplinas deportivas para su práctica en el seno de la entidad, así como la disolución de cualquier de las creadas, lo cual tendrá que ser aprobada por la Asamblea general.

El CLUB BÀSQUET MiR, està regit per una Junta Directiva, aquest és l'òrgan de govern, gestió, administració i representació de l'entitat que té la funció de promoure, dirigir i executar les activitats esportives i d’altres previstes estatutàriament, com també, gestionar el funcionament de l'entitat segons els acords de l'Assemblea general.

La Junta directiva pot proposar la incorporació de noves modalitats o disciplines esportives per a la seva pràctica en el si de l'entitat, així com la dissolució de qualsevol de les creades, la qual cosa haurà de ser aprovada per l'Assemblea general.

Carles Vilalta

Presidente: Carles Vilalta

Vice-Presidente: Benito Santamaría

Secretaria: Carmen Abadín

Tresorera: Yolanda Sacristan

1r Vocal: Toni Alcon

Imagen y Comunicación:

Responsable Federación Catalana Basquetbol:

Otras secciones:

• Manolo Martín

• Francisco Retamero

© 2017 Club Unió Bàsquet MiR. Todos los derechos reservados.